Vår prosess er hentet fra design thinking. Design thinking er en metodikk som hjelper oss med å løse komplekse utfordringer, som enten er dårlig definert eller ukjente. Vi jobber med å samle inn informasjon og utforme ulike ideer, og benytter en praktisk tilnærming til prototyping og testing.
Les også: Hva er en kommunikasjonsplattform?
Vår strategi består av fire faser:

- Strategi og innsikt
Kartlegging av strategi, målgruppe, mål, konkurrenter, kundereise, KPI-er, krav til løsning og digital innsikt. - Struktur
Forslag på struktur bearbeides basert på innhold som produkter, artikler og kontaktopplysninger. Deretter utarbeides sidemaler, eller såkalte Wireframes. - Utvikling og testing
Visuelt design tilpasses kundens profilmanual, og det utvikles klikkbare prototyper. Testing, teknisk implementering, publisering og brukertesting er også en del av denne fasen. - Lansering og drift
Lanseringsplaner tilpasses KPI-ene og inkluderer mediaplan og budsjetter. Det utarbeides forslag på redaktørtjenester og vedlikehold basert på kundens behov.
Les også

Digital markedsanalyse
Vil du vite hva konkurrentene dine gjør på nett, og hvordan du kan slå dem?

Posisjonering – om å finne sin plass
Identifisering og differensiering handler enkelt sagt om å bygge kjennskap til og kunnskap om merket.

Merkevarestrategi
Merkevarebygging som planleggingsprosess er en kombinasjon mellom tydelig posisjonering av merket og bruk av virkemidler.
Ta kontakt
Ønsker du hjelp med å utarbeide en digital strategi? Vi hjelper deg gjerne. Send inn en forespørsel via skjemaet nedenfor, tar vi kontakt.